Najnowsze Wpisy

Nio jak sie da zauwazyc..... Komentarze (0)
26. listopada 2002 22:39:00
linkologia.pl spis.pl

Witam...ponownie!!! Chcialbym powiedziec ze na moj blog trafia naprawde cala masa blogowiczow.....mam tyle komentarzy....no normlanie zajawka.........heh

A teraz powaznie.........zapraszam do tego byscie sie wpisywali do mnie na bloga.....dawali swoje komentarze........

Jak wam minol dzionek bo mi calkiem nie zle........szkola byla dzis calkiem ok.......jutro sroda lekcje tylko do 11 cale szczescie.......ale co najgorsze to fizyka.....jakos to mi nie wchodzi....ile bym sie nie uczyl angielski i fizyka mi nie wchodza.....czego nie mozna powiedziec np. o wosie czy histori....z reguly mozna powiedziec ze jestem humanista....ale fajny tamat na bloga czy humanista czy scilowiec? heh.....

Moja kofana Asia niedlugo mnie odwiedzi...supcio.......z  Ola moja tesh kofana a nawet bardziej bo jush jest cosik......spotkam sie najprawdopodobniej 30 listopada......bo pewnie bedzie nocowac u mojej siostry.......bo to sa dobre kolezanki.......ze szkoly.......moja siostra chodzi do wyzszej szkoly biznesu.....

 

nio to pozdrofionka.......dla wszystkich............

jeszcze raz zapraszam do komentarzy.....

zadowolony : :

Nio fitam ponownie........ Komentarze (0)
25. listopada 2002 20:31:00
linkologia.pl spis.pl

Nio to fitam ponownie wszystkich odwiedzajacych tego blogusia.......   :)))

Nio wiec tak: to jest moja droga notka......heh. I cio mam tu napisac?...................   .

No to tak dzisiaj bylem w szkole bylo nawet ok........nawet polubilem facetke od angielskiego...heh mila babka.....

Wrocilem do domku....ogladalem tv nio i posiadzialem troszke na czacie......aaaa zapomnialem napisac jest stalym bywalcem czata onet.pl szczecin....... . Poznalem dzis fajna dziewfczyne ma na imie Julia i jest naprawde spoko.

No i to by bylo chyba na tyle tej notki........bo ja naprawde nie wiem co pisac...ale sadze ze potem bedzie lepiej.

Pozdrawiam wszystkich tych co ostatnio, odwiedzajacych tego bloga, komenatatorow, siebie....po..trzykroc, moje 2 psy, moje 2 koty, babcie, dziadka, wujka, ciocie, itd., itp.,.................

zadowolony : :

Heloooooo Komentarze (2)
24. listopada 2002 23:03:00
linkologia.pl spis.pl

Helooo wszystkim odwiedzajacym tego bloga........na poczatek cem powiedziec ze jest to moj pierwszy blog. Wogole to o blogach dowiedzialem sie od kolezanek.....ze szkoly..... . Dopra koniec wstepu........:)

To tak przedstawie sie moze na poczatek....ok?

Mam na imie Bartek i jestem ze Szczecina. Sadze ze karzdy wie gdzie jest Szczecin...ale jak ni to powiem ze 100 km. od morza baltyckiego......a jesli ktos nie wiem gdzie jest morze niech sobie spojrzy na atlas....:))) A wiec jak jush mowiles jestem Bartek, mieszkam w Szczeicnie, tu sie ucze w szkole, mam 2 psy i 2 koty.

Dpra to koniec mojego pierwszego bloga....jutro moze sie spodziewac nastepnego...i nastepnego i tak w koleczko....

Chcialbym pozdrofic Asie ze Swinoujscia (ktora bardzo...) , Rafala, Norberta, Kamila, Ize (moja siostre), Ole (ktora tesh  bardzo....a nawet bardziej..), Diabliczkeeee, Ewunie, Ewcie, Marte, Blazeja, Czarka, Sylwie......nio i pozostalych....tych ktorych nie wymienilem to sory ale pamietam o was tylko jush mi sie nie ce pisac........   :)))

 

 

OK to by bylo na tyle...pozdrofionka........aaaaaa za komentarze bede wdzieczny bardzo.....papa milej nocki........i kolorowych snof......

zadowolony : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

szansa-dla-kazgego | misi3i | agurka | damon | ikillyou | Mailing